ALLYWAAAAN <3

så simpelt, två ord i ett som man säger för att göra tiden här på jorden lätt

ser tillbaka på mitt liv och tänker om jag gjorde rätt, inte alltid men har gjort de som jag tror känns rätt

går inte jämt ihop med de saker som dom flesta känner, så mycket kärlek blir till föredetta vänner

telefonen ringer inte som den brukade göra, det är inte samma ord från er som jag brukade höra

och det förvånar mig, om allt snack om lojalitet men nu känns de som ni rånat mig

vart är min egna bror när jag behöver han som mest, svär du är förlåten men du har dödat din respekt

vi hade chansen att flyga till toppen tillsmans, men vart är dom nu det undrar till och med min mamma

men om man blivit sårad eller sviken, ska man aldrig glömma men förlåta och bara säga skitsamma

och vi va alltid fett många jag saknar dom alla, tretton bast när man tyckte farliga saker va balla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0