Under mitt umberella

Vaknade av att min flickvän sa att de va dags att gå upp man ba "näe" och försöker somna om, öppnar ögonen igen och ser att hon ligger och tittar på mig, jaja tänkte jag och gick upp
Kom till jobbet och greja lite, sen skulle jag ut och ta en jävla cigg, tro fan inte jag möts av spö regn!?
så jag sprang runt överallt och letade efter ett jävla paraply
Men tro fan på att ingen har ett -.-
så jag fick likt förbannat och fixa de själv,
erkän att jag va lite duktig?
Hur du gör ditt egna paraply

1. Ta en planka, slå av den i vrede
2. Sett den under en playwood skiva
3. spika fast skiten (akta tummen)
4. Ta en annan planka och sätt under den avslagna plankan

Wips, så har du ett helt eget paraply
(nej man kan inte leka madicken och hoppa från ett hustak för att sedan svara på om man är död eller inte)

ja de va allt än så länge :)
Bloggar kanske mer sen
Cioa !!!!!!!!!!!! XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0