Seeegt

lanade hos M igår, kollade filmen "frozen" också, fett sevärd film, jävligt obehaglig, la oss väll runt 03:00
Och jag gick upp 06:30 för skulle hem till doggen, självklart väckte jag M och sa att han skulle med ner och röka först, han vart lite pilsk men efter en stund följde han med, kom hem, kokade nudlar käka la mig och sooov
Vaknade sen typ 13:30 och rökte och satte på tv:n
Sen kom mamma från ingenstans och sa att hon hade slutat tidigare
så snackade med henne och fixa lite milkshake som vi bräkte
nu ligger jag i sängen och kollar på de extremt fina vädret, taggar till Falkenberg om 2 dagar, blir lite bättre bilder där (;

Hej då, rakat får


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0