kasd

taggad som tills på fredag!
har en känsla av att det antingen inte kommer bli nått
eller att någonting blir fel
meen, vi får väll se imorgon, om de blir nått strul
så sätter jag mig fan någonstans helt ensam och dricker
på så sätt kan de ju liksom inte va någon som är missnöjd
eller aa bara jag, men jag är inte kräsen med att dricka :)
jag dricker nästan vartsomhelst med nästan vem som helst
jag menar, när man är full skiter man ju endå i personerna?
när man är full spelar de ingen roll vad man gör
man har alltid lika kul, iaf jag
men men, ni får väll veta hur de blir imorgon
håll tummarna för att allt löser sig!
om denna kvällen skulle bli lyckad
och alla bara skulle va glada
jadu, de skulle seriöst betyda allt för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0