ja men då så

jahaa, då ska jag och "alfons" lana ikväll!
hade världens jävla panik
nånting ni måste veta om mig är
har jag inget och göra så dör jag
ta de negativt eller positivt
men fan vi kan dö när som helst ju
måste ju hitta på saker :D
så ja, de fick bli ett litet lan på två pers
annars har jag inte gjort mycket mer
jo!
har fan gått 3025524 mil för att jag inte kunde ringa min pappa -.-'
motion motiion
BEACH 2012 HERE I COOOME!!
hahah näe, jag är redan snygg somfan xD
har förövrigt kommit in i min "bög tid" nu på sommarn
vilket innebär helvetes mycket pengar på kläder
har en så länge bara köpt en tröja dock 800kr
och fick ett par skor också
men ska köpa mer kläder och två par skor till
sen får vi la se
men aa, bloggar mer senare kanske om inte alfons har dödat mig!
puss och hejj, runka en tjej, haha de går ju inte XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0