fiskmås attack

är på jobbet trots att jag vaknade 05:20 av att hela sängen va dyngsur
HELA HAVET STORMAR ! I MIN VATTEN SÄNG
iallafall, efter en stund på jobbet tänkte jag gå ut och röka
så jag går ut och tänder en cigg och njuter av min cigg
helt plötsligt från ingenstans, kommer en fiskmås unge
den ramlade ner från taket tror jag
PANG och dog, "shit" tänkte jag, vafan är de här?
efter den kommer 5 vuxna fiskmåsar och anklagar mig för mord
till mitt försvar sa jag att han ramlade ner från taket
men dom ville inte lyssna och hade bestämt sig för att jag hade dödat den
jag käftade imot lite och sa att jag är fan ingen mördare!
istället för att prata som folk så går dom till attack
helveete, och försöker ta mig till dörren
stoppas tidigt av en dykning mitt framför mig
efter ett lagom krig lyckas jag komma in
dock märker jag att kopplet sitter fast i dörren
och min stackars hund är kvar där ute ..
ska jag skita i hunden och rädda mig själv?
nej, hjälte modig som jag är beger jag mig ut igen och hämtar min vovve
dogen klarade sig utan skador
och jag också, dock är jag psykisk skärrad
that's my fiskmås story


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0