Vem är jag?

Vem är jag?
Vad förväntas av mig?
Vad kan jag bli?
Vad VILL jag bli?
Hur ser framtiden ut?
Vad är min framtid?

Alla frågor i mitt huvud gör mig helt skakad
Har alltid levt efter "ta en dag i taget"
Men verkligheten hinner ikapp
Vad ska jag göra om 5år?
blir nästan rädd när jag tänker på det
Har kommit till den punkt i livet
Då jag nästan skiter i allt

Blir arg på mig själv för att jag gör fel hela tiden, jag har gått från
Att slåss bråka, skit i allt, genom hela lågstadiet slogs jag och sket i allt, men en person fick mig på rätt väg,
Jag är så rädd att hamna på samma väg som jag en gång gått
Jag är rädd för mitt andra jag
Att mitt andra jag ska komma ikapp och ta över mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0