Varmt ....

har inte bloggat så där jättemycket
Hehe, första dagarna gjorde vi inte så mycket har varit ganska kasst väder
Men sen kom min storebror och söp lite med mig, de va kul, sen stack vi till stranden, och alla börja klaga att man INTE kan sola med jacka? :o
sen har vi varit på Ullared köpte mest saker till mamma och dom eftersom jag hatar dom fula kläderna där, köpte en Pil båge, så nu mera vill jag bli kallad Robert-Hood
Nu sitter jag och älskling i förtältet
Imorgon åker vi hem men först till Göteborg ska försöka hitta lite klääder

M stack till någonstans med någon i två veckor , jag hade ju sett fram imot att lana :/

Bloggar kanske mer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0