NATT

jadu, frugan tjatar om att jag måste sova mer om nätterna,
men tänk hur mycket vi går miste om på nätterna?
en "vanlig" människa sover minst 8 timmar om dagen
tänk va mycket man skulle hinna med på dom timmarna
en vanlig person :
jobbar ca 7-16
kommer hem
gör mat klart 18
dukar av ca 18:45
sen lägger man sig vid 21:00
det kallar inte jag fritid!?
om jag fick välja skulle man inte sova alls
fan man missar ju allt de roliga!
tänk .. man kan kolla på stjärnorna ..
man kan .. spela data ;D ..
man kan .. spela mer data
mer dataaaa , sen KANSKE sova
aafyfan , aja jag har iaf inte gjort så mycket idag
men får väll sova snart eftersom folk klagar :/
arbets kamraterna klagar ju tyvärr lite också
men på jobbet är jag trött
sen så fort jag kommer hem, blir man as pigg
vilken jävla system, ska maila till hjärnan och klaga fan

aafan, godnatt puss hejj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0