måndag

måndag ..
jo men visst!
kommer till jobbet, chillar fan typ
sen kommer nån "vafan de ligger hund skit här"
jag - hm .. det va nog en tomte här .. den va inte större än så här? ... fan
har inte ens varit här i en kvart och hundfan har redan skitit inne
men nu sitter hon gött och tuggar på leksaker medans husse får plocka skit!
GODMORGON!
i helgen hände väll inte så mycket, men imorgon är det alla <3 dag fan!
de firas med frugan de, då ska man ju va så där romantisk också...
men man får väll släppa till lite på en sån här högtid
även fast jag tror att den dagen bara är till för att
tjejer ska kunna köra med sina pojkvänner, meeen det är ju bara min teori
sen finns det ju någon teori om någon AMOR som skjöt kärlekspilar i folk
men jag tror på min mer, jag menar,
man blir väll knappast kär efter att man fått en bil i bröstet?
men nog om de, nu ska man väll jobba idag igen -.-
hare bra nu gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0