love

min älskling <3
det finns en person på denna jord som får mig att må bra
och det är min flickvän
du har alltid funnits där när jag mått skit, och alltid funnits där när allt vart bra
vi har gått igenom väldigt mycket, men har klarat oss
jag ser det som ett tecken på att vi är menade för varran
jag kan inte tänka mig en värld med någon annan
jag kan se se framför mig hur mitt barn kallar dig mamma
hur vi inreder våran första lägenhet
jag minns första gången jag såg dig, haha va små vi va då
vi fattade ingenting om hur livet skulle se ut
men jag tackar gud för att det ser ut som de gör
finns ingen annan jag hellre skulle leva med än dig
jag hoppas du vet att du alltid kommer finnas i mitt hjärta
och att jag alltid kommer älska dig
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0